Όλα ξεκίνησαν στη Βερόνα με τη δημιουργία του CALZEDONIA GROUP, ένα δυνατό και ευρέως διαδεδομένο franchising network που μετράει σήμερα πάνω από 3500 καταστήματα σε περισσότερες από 33 χώρες στον κόσμο. Το brand INTIMISSIMI UOMO είναι ένα ιταλικό brand που διαθέτει συλλογές underwear, easywear, κάλτσες και μαγιό που προτείνουν ένα σύγχρονο αντρικό στυλ. Ένα νέο concept store που αριθμεί πάνω από 100 καταστήματα στην Ευρώπη. Μία πρωτότυπη νέα αλυσίδα αφιερωμένη στον άντρα καταναλωτή και συνώνυμη με το στυλ, την ποιότητα και την άνεση. Τα προϊόντα είναι σχεδιασμένα για τον σύγχρονο πολίτη του κόσμου και καλύπτουν τις στιλιστικές επιθυμίες του είτε σε επίπεδο business looks είτε σε επίπεδο lifestyle.